На допомогу може прийти «Google Keep».
Для того, щоб організувати чекліст (список) справ потрібно:
Створити нотатку «Google Keep».
Натиснути значок «Створити список» поруч із надписом «Нотатка».
Додати нові елементи списку, натиснути «+ Пункт списку».
Набрати текст, або скористатись функцією голосового набору.
За потреби можна перетворити на список уже існуючу нотатку. Для цього треба натиснути кнопку в лівому нижньому куті екрана та з меню обрати пункт Прапорці (чекбокс).
Елементи списку можна міняти місцями, завдяки використанню елементів керування «Перемістити», що розміщується зліва від них.
До речі, а ви вже бачили наш допис про те як можна за допомогою голосового набору створювати нотатки у Google Keep? Обов’язково перегляньте: https://bit.ly/3KKT3yU.
Щоб надати можливість працювати з чеклістом учасникам навчального проєкту можна поділитись ним, додавши співавтора. Для цього треба натиснути значок «Дія», обрати елемент Співавтор та ввести електронну пошту учнів, або колег, з якими ви працюєте над проєктом.
Тут треба бути уважним. Необхідно обов’язково натиснути кнопку «Зберегти».
Учитель та учні зможуть редагувати список, додавати щось нове чи прибирати зайве. А найбільше учням подобається відмічати виконане натискуванням на відповідному чекбоксі. Елемент списку одразу відмічається як виконаний, переміщуючись вниз списку та стає закресленим.
Для того ж, щоб запланувати нагадування — необхідно натиснути кнопку у вигляді дзвіночка з плюсом і обрати дату та час нагадування.
Зверніть увагу, що у нотатках Google Keep можна обрати місце нагадування. Тобто, якщо на телефоні користувача буде ввімкнена геолокація, то фізично потрапивши в певне місце, користувач отримає сповіщення.
Немає коментарів:
Дописати коментар