21 квітня, 2023

Випускники 9 сесії про курс

Цього разу ми хочемо запропонувати рекомендації від випускників програми, чому сучасний освітянин має пройти навчання за цим курсом:

  • Цей курс відкриває очі, дає можливість зрозуміти як мої учні працюють з мобільним телефоном використовуючи цифрові інструменти Google. Відтепер завжди буду перевіряти як будуть бачити мої завдання учні, адже не всі вони мають комп’ютери.

  • Вебпереглядач Google Chrome щоразу дивує мене своїми можливостями. Я, не володіючи англійською, справилась із навчальними курсами від Google і тепер можу отримувати задоволення від перегляду виступів освітян усього світу. Вони надихають, дають можливість створювати та впроваджувати нові ідеї, які роблять мої уроки цікавими та ефективними!

  • Я вчитель музики і для мене YouTube це не просто набір відео, а потужний інструмент. А тепер я ще вмію створювати плейлисти. Обов’язково навчу це робити своїх учнів! 

  • Отримав новий Chromebook і, спочатку, думав, що це просто іграшка, адже просто не розумів його можливостей. Просто у ньому все працювало не так, як я звик. Завершивши навчання за курсом, встановив купу цікавих доповнень та розширень, які повністю реалізують мої потреби. Тепер я розумію, що у мене в руках швидкий та потужний інструмент для навчання. І навіть, коли вимкнене світло, чи інтернет - я можу з ним продовжувати працювати!

  • Цей курс потрібно пройти всім освітянам! Кожен із нас має перед тим, як створювати завдання зрозуміти як його бачать наші учні. Врахувати їх потреби, якщо вони використовують смартфони. А ще розуміти, що цифрові технології дають можливість економити час та ресурси вчителя. Але для цього треба розуміти як правильно їх використовувати. Щиро дякую команді тренерів за те, що цього навчили! Тепер це для мене перестало бути Terra Incognita! 

Звісно, формування цифрової компетентності сучасного педагога здійснюється не одразу, а потребує певних зусиль. Але ми віримо в те, що у вас все вдасться.

Приєднуйтесь! Зробимо разом нашу освіту кращою!


Немає коментарів:

Дописати коментар