31 січня, 2023

Випускники 6 сесії GDTfE про курс

Завершення навчання за поглибленим рівнем курсу #GDTfE переповняє позитивними емоціями всіх учасників навчального процесу та стимулює до подальших пошуків можливостей цифрових інструментів Google. На жаль, ми не можемо опублікувати всі відгуки, але спробуємо поділитись хоча б частиною з них:

Ольга: «Цей курс відкрив мені очі на те, для чого мені мобільний телефон. Тепер, навіть без свого ноутбука я можу працювати зі своїми учнями. Це дуже зручно!»


Ігор: «Я отримавши Chromebook, спочатку подумав, що його можливості дуже обмежені та дуже засмутився. Але зараз я розумію, що такого класного інструменту давно не тримав у руках! Дякую команді тренерів за цікаве та послідовне навчання! А ще за те, що матеріали завжди залишаться у доступі і можна їх будь-коли переглянути! Здоров’я вам та Перемоги!»


Ірина: «Дякую Вам за такі потужні курси! Ви мотивували мене навчатись! Це навчання окрилює! Тепер цифрові інструменти назавжди зі мною! А мої колеги також записались на Ваш курс».


Тетяна: «Надзвичайно важливо проходити Ваш курс поступово – дізнаєшся про можливості, які надають цифрові інструменти на комп’ютері, мобільному телефоні. Це дуже розширює можливості вчителя.

Тепер я знаю як правильно зробити тести і швидко опрацювати їх результати та не витрачати на це власний час. Дякую вам за такий чудовий курс. Ваша команда крута!».


Марина: «У мене зараз є можливість працювати лише з телефона. Дякую за можливість проходити всі рівні курсу з нього. Коли доберусь до свого старенького ноутбука обов’язково спробую встановити на нього Chrome OS. Знання, отримані у Вас дуже потрібні! Уже використовую та обов’язково буду використовувати їх у подальшому. Мої колеги також у захваті від курсів!».


Галина: «Моє щиросердечне дякую за доступне, детальне, вмотивоване навчання.Курс надзвичайно важливий для освітнього процесу за даної ситуації. Поповнила свій досвід новими родзинками. Завжди дуже подобається проходити Ваші курси. Завдячую всій команді тренерів за високо професійну толерантну роботу та доброзичливу атмосферу».


Запрошуємо всіх освітян доєднатись до нашої спільноти!

Зробимо разом навчання цікавішим!

Немає коментарів:

Дописати коментар