Ми уже писали про можливості, які надає ресурс Gmail для спілкування освітян та про те як написати лист правильно.
x
Тренери курсу «Цифрові інструменти Google для освіти» регулярно користуються можливостями Gmail і сьогодні розповідають як спростити роботу при розсиланні великої кількості листів. Важливо зробити так, щоб повідомлення не потрапили у «Спам». До речі, дізнатись про це можна тут.
Зрозуміло, що єдиний спосіб обійти спам-фільтри — розсилати листи кожному користувачу окремо. І для спрощення цієї процедури можна порекомендувати використати шаблони.
Для того, щоб увімкнути можливість створення шаблонів у Gmail треба:
- Відкрити «Налаштування» Gmail через значок у вигляді шестерні у правому верхньому куті вікна Gmail у вебпереглядачі.
- З меню, що з’явилось, обрати «Переглянути всі налаштування».
- У переліку налаштувань перейти на закладку «Розширені» та ввімкнути «Шаблони».
- Створити лист, який буде використовуватись як шаблон.
- У нижній частині листа натиснути значок у вигляді трьох вертикальних крапок та обрати зі спадаючого меню пункт «Шаблони».
- Обрати пункт «Зберегти чернетку у вигляді шаблону» та надати їй користувацьку назву.
Для того, щоб скористатись шаблоном створіть новий лист, натисніть у нижній частині листа на значок у вигляді трьох вертикальних крапок і з меню «Шаблони» оберіть потрібну назву.
Залишається лише ввести адресу отримувача та надіслати йому листа.
Діліться у коментарях досвідом з використання шаблонів листів!
Немає коментарів:
Дописати коментар